czwartek, 14 listopada 2013

Tęskno mi....

Siedzę właśnie w pracy i rozmyślam jak fajnie było jeszcze kilka miesięcy temu być na urlopie.... codziennie widzieć piękna panoramę tatr.... Budzącego się ze snu Giewontu...  żyć tym spokojnym trybem życia i cieszyć się każdą tam spędzoną chwilą..
Na sama myśl mam już ochotę spakować się wsiąść w pociąg i już tam jechać... Kurcze szkoda ze życie nie jest tak proste jak marzenia...
Kurcze tęskni mi się strasznie za tymi ludźmi,widokami, powietrzem... Już nie raz zastanawiałam się nad tym by tam się nie przeprowadzić... Kto wie może uda się kiedyś to zrealizować.....
Szczyty gór już podobno ośnieżone.... Ciekawe czy ta warstwa śniegu już do wiosny pozostanie  .....
Jak ja nie lubię zimy to jak jestem w Zakopanem to wręcz ja kocham.... wiec chyba nie bez powodu jest nazywane zimowa stolica...
Mam nadzieje ,że za ok 2 miesiące znów tam będę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz