czwartek, 25 września 2014

Chrupiące placki ziemniaczane

Ajjj jak patrzę na zdjęcie znów mam na nie ochotę..... Chrupiące placki ziemniaczane posypane cukrem....To dość szybkie danie i łatwe ... Ja do starcia ziemniaków wykorzystałam mojego tatę... Bo jak ja bym to robiłam nie było by tak szybko... chyba że robiła bym je dla dwóch osób. .....




Składniki:
ok 10 średnich ziemniaków
1 cebula
1 jajko
2 duże łyżki mąki pszennej
sól,pieprz
(ja dodaję trochę oleju do ciasta bo tak nie wsiąka  podczas smażenia)
olej do pieczenia

Przygotowanie: 
Ziemniaki i cebulę zetrzeć na tarce drobnych oczkach.Następnie dodajemy jako,mąkę sół,pieprz i wszystko razem mieszamy... Na patelni rozgrzewamy olej i smażymy uformowane łyżka placki. Gdy już nabiorą złotego koloru z obu stron wyjmujemy.

Smacznego!!!!!!!!!!




2 komentarze: