niedziela, 23 lutego 2014

Sałatka z selera i ananasa

Jest to zapewne wszystkim znana sałatka ... z tym , ze każdy inaczej ja robi... jedni dodają kurczaka drudzy szynkę.... Dawno już jej nie robiłam i przeglądając zeszyt z przepisami natknęłam się na nią. A wy jak ja robicie?? Piszcie w komentarzach .. Chętnie spróbuję czegoś nowego..


Składniki:
2 słoiczki selera konserwowego
4 jajka na twardo
1 puszka ananasa
1 puszka kukurydzy
0,5 kg szynki
majonez
jabłko
por
ogórek kiszony bądź konserwowy
sól,pieprz do smaku

Selera i kukurydzę odsączyć. Jajka,ananasa,szynkę , jabłko , ogórek i por pokroić w kostkę wielkości wg uznania. Wszystkie składniki z sobą połączyć oraz doprawić do smaku. (ja dodaje jeszcze troszkę cukru ale to już kwestia indywidualna)
Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz